دسته‌بندی نشده

چرا لباس بچه گانه گران است

لباس بچه گانه گران

یک دلیل گرانی لباس بچه گانه می‌تواند به‌خاطر شرایط اقتصادی و گرانی‌های حاصل از تورمات باشد که روی همه‌چیز تاثیر گذاشته است. با قیمت‌گذاری هایی که بر روی لباس کودک گذاشته می‌شود، خریدن لباس با قیمت مناسب و کیفیت خوب، به یکی از دغدغه‌های والدین تبدیل شده است. در این مقاله شما را روش خرید به‌صرفه و اقتصادی آشنا می‌کنیم.

آیا نوع پارچه‌ای که برای لباس کودک استفاده می‌شود، روی قیمت تاثیر دارد؟

توجه به جنس لباس و پارچه مصرفی لباس بچه گانه یکی از نکاتی است که باید زمان خرید لباس به آن توجه کنیم. قطعا هرچقدر که در تهیه لباس از پارچه مرغوب و درجه یک استفاده شود، همان مقدار هم قیمت لباس بالا می‌رود. بنابراین جنس پارچه روی قیمت پارچه مستقیما تاثیر می‌گذارد. مثلا اگر از الیاف نخ بیشتری در تهیه لباس استفاده شود، قیمت لباس بالاتر می‌رود و هزینه پارچه بیشتر می‌شود.

علاوه بر این مواردی که گفتیم، وارداتی بودن پارچه یا تولید داخلی بودن آن یکی از فاکتورهایی است که روی افزایش و کاهش قیمت لباس بچه گانه تاثیر می‌گذارد. اگر پارچه لباس وارداتی باشد و قیمت آن نیز وابسته به ارز باشد، قیمت بالاتری نسبت به پارچه‌های تولید داخلی دارد.

از کجا لباس بچه گانه با قیمت مناسب تهیه کنیم؟

اولین نکته‌ای که باید هنگام خرید لباس بچه گانه (مخصوصا لباس بچه گانه پسرانه) به آن توجه کنیم، جایی است که از آن لباس می‌خریم. برای مثال قیمت لباسی که در یک جای متوسط یا مرکز شهر فروخته می‌شود، از یک بوتیک در یک محله گران قیمت و شمال شهر ارزان‌تر است. بنابراین اگر به دنبال خرید لباس با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد می‌کنیم به مراکز پخش عمده لباس بچه مراجعه کنید.

این فروشگاه‌ها، لباس را بدون واسطه و به‌‌صورت مستقیم عرضه می‌کنند که همین دلیل باعث می‌شود قیمت‌های مناسب‌تر و کمتری نسبت به جاهای دیگر داشته باشند. علاوه بر این، برخی وب‌سایت‌های اینترنتی معتبر نیز هستند که به‌صورت آنلاین برای فروش لباس اقدام می‌کنند و لباس را با کیفیت و قیمت عالی ارائه می‌دهند. از فروشگاه اینترنتی انواع پوشاک خرید کنید

ادامه مطلب

از مزایای خرید اینترنتی این است که اگر شما شاغل باشید، به‌راحتی و بدون صرف وقت زیاد و رفت‌وآمدهای خسته‌کننده می‌توانید بهترین لباس را با کیفیت خوب برای کودکتان خریداری کنید. یکی از سایت‌های معتبری که سال‌هاست در عرصه لباس بچه فعالیت می‌کند، سایت سالیز است و انواع لباس کودک از سن 5 تا 12 سال را با کیفیت خوب، قیمت مناسب و تنوع بالا عرضه می‌کند.

چه عواملی باعث افزایش قیمت لباس کودک می‌شوند؟

پیش‌تر گفتیم که دلیل گرانی لباس بچه به‌خاطر تورم و شرایط اقتصادی است که در جامعه وجود دارد. البته این دلیل کاملا درست است و روی قیمت‌گذاری‌ها تاثیر زیادی دارد، اما دلایل دیگری هم هستند که باعث افزایش نرخ لباس بچه می‌شوند.

به عبارت دیگر، فقط تورم و مواد اولیه لباس نیستند که روی قیمت نهایی آن تاثیر می‌گذارند، بلکه هرکدام از مراحل ساخت، تولید، و تعداد افرادی که روی آن مشغول به‌کار هستند نیز تاثیر می‌گذارد. دو مورد زیر، از دلایل گرانی لباس بچه هستند:

لباس بچه گانه هزینه اجازه مغازه

یک دلیل عمده گرانی لباس بچه، پرداخت هزینه‌های هنگفت بابت اجاره ماهیانه مغازه است. مثلا اگر شما بخواهید یک لباس معمولی را برای فرزندتان از یک بوتیک در شمال شهر خریداری کنید، باید هزینه بیشتری بپردازید؛ زیرا صاحب مغازه اجاره زیادی می‌دهد و این اجاره مستقیم روی قیمت لباس تاثیر می‌گذارد.

یک روش برای صرفه‌جویی در این مواقع، خرید از وب‌سایت‌های اینترنتی است؛ چون‌که در خرید آنلاین، هزینه‌های اضافی مثل اجاره مغازه، حقوق فروشنده، پول برق یا گاز مغازه وجود ندارد و قیمت‌ها مناسب‌تر هستند.به تبلیغات رایگان نگاه کنید

لباس بچه گانه هزینه نیروی انسانی و چرخ خیاطی

عامل مهم دیگری که روی قیمت‌گذاری لباس بچه گانه خیلی تاثیرگذار است، شامل: تمامی هزینه‌های نیروی انسانی و چرخ‌کارانی است که اقدام به دوخت لباس کودکان کرده‌اند. علاوه بر این، هزینه‌های ناشی از انبارداری، مکان، ارسال و تجهیزات موردنظر و سایر موارد پیش‌بینی نشده نیز در تعیین قیمت نقش دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *