دسته‌بندی نشده

معرفی لباس زنان چرم

معرفی لباس زنانه چرم

معرفی لباس زنانه چرم

معرفی لباس زنانه چرم ریشه و نحوه استفاده مردم و بانوان از چرم به عنوان متریالی برای دوخت لباس ریشه در تاریخی بلند بالا دارد. این که لباس های چرم در دوره ای نماد اشرافی گری و در دوره ای مخالف این موضوع بوده است خود می تواند نمایانگر عجیب بودن روایت این نوع پارچه باشد.

اما امروزه می توان این گونه گفت که هیچ چیز خنک تر و شاید جذاب تر از یک کت چرمی شیک در میان انبوه لباس های مختلف پیدا نمی شود. اما جدای از یک عامل خنک کننده اصلی، یک ژاکت چرمی گزینه ای بادوام و ماندگار را برای کاربران خود فراهم می کند. لباس های چرمی در چندین سبک و طرح موجود هستند که هر کدام مزایا و اهداف خاص خود را برای پوشیدن مداوم دارند.

معرفی لباس زنانه چرم نه تنها همیشه پای ثابتی از مد هستند، بلکه کاربردی نیز به شمار می روند. چرم یک ماده کاملا طبیعی است که محکم، بادوام و گرم است. آیا به فکر اضافه کردن یک کت چرمی به کمد لباس خود هستید؟

گزینه‌ها و سبک‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، در واقع آنقدر زیاد که گزینه‌های شما می‌تواند بسیار زیاد باشد.

تاریخچه لباس های چرمی معرفی لباس زنانه چرم

اگرچه چرم از زمان شروع بشر وجود داشته است، اما تجربه حس پوشیدن یک لباس چرمی به چند دهه اخیر باز می گردد. لباس های چرمی در ابتدا توسط جوامع باستانی و بومیان آمریکا پوشیده می شد. این لباس ها کاربردی، گرم و بادوام بود. در واقع می توان ریشه استفاده تمام قسمت های حیوان و پوست آن که تحت عنوان پوشاک چرمی نام می شود را از تمدن های اولیه پیدا کرد.

جذابیت واقعی یک ژاکت چرمی در دهه 1900 به وجود آمد، زیرا در آن زمان برای بسیاری از هوانوردان کت های چرمی استاندارد برای پرواز طراحی و دوخته شد. در واقع این آلمانی ها بودند که کت چرمی اصلی را در طول جنگ جهانی اول عرضه کردند، اما کمی بعد از آن آمریکایی ها شروع به ساخت کت های مخصوص پرواز برای خود کردند.

در طول جنگ‌های جهانی، کت‌های چرمی از یک پوشش کاربردی به یک تلاش برای ظاهری مطابق با مد روز تبدیل شدند. در آن زمان ژاکت‌ها سبک جدیدی به خود گرفتند و بسیاری از مردم شروع به پوشیدن  به عنوان یک روند مد در حال ظهور کردند. بین دهه 1920 و 1940، بلیزرهای چرمی به دلیل سبک و دوامشان رایج بودند. ژاکت های چرمی وارد بازار شده بودند و به سرعت جای خود را در صنعت مد محکم کردند.

به‌سرعت به دهه‌های 1950 و 1960 رسیدیم، و به همان سرعت نیز معرفی لباس زنانه چرم کت‌های چرمی به طرز چشمگیری در میان مردم ظاهر شدند. با افزایش محبوبیت موتورسیکلت ها، کاپشن های چرمی هدف و کارایی خاص خود را پیدا کردند. چرم بادوام و مستحکم بود و می توانست از افراد در برابر آب و هوا و سقوط احتمالی محافظت کند.

بعلاوه، هیچ چیز جذاب تر از شخصی که کت چرمی پوشیده و موتورسیکلت سوار است به نظر نمی رسید. دهه‌های 1950 و 1960 شاهد تولد ژاکت دوچرخه‌سواری چرمی بود که به زودی روند همه گیری ژاکت‌های موتوری پرطرفدار را دنبال کرد.

با پیشرفت انسان، لباس چرمی یکی از پوشش های اصلی و قالب مردم باقی ماند.

معرفی لباس زنانه چرم چرم بادوام خرید این نوع لباس را برای استفاده یک عمر می تواند تضمین کند و با سبک های مختلف این نوع که در طول زمان دست نخورده باقی مانده است، همچنان یک سرمایه گذاری محبوب است. با تکنولوژی مدرن و مواد جدید در حال ظهور، اکنون حتی می توان چرم مصنوعی ایجاد کرد. این موضوع به مردم اجازه می‌دهد بدون فدا کردن جان حیوانات فقط برای مد، ظاهر و احساسی عالی از پوشیدن یک لباس چرم داشته باشند.

آیا استایل چرم هنوز کاربردی است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت: بله، معرفی لباس زنانه چرم  همچنان یکی از مهمترین ترندهای دنیای مد است. در چند دهه گذشته استفاده از انواع استایل چرم بین مردم همواره رایج بوده و فقط نوع سبکِ استایل چرم است که با گذر زمان تغییر می‌کند. به همین دلیل امروزه انواع استایل چرم و به ویژه کت و کاپشن، کیف، کفش و همچنین اکسسوری چرم همچنان در دنیای مُد بسیار پرطرفدار هستند.

 معرفی لباس زنانه چرم 

همان‌طور که در ابتدای مطلب گفتیم استایل چرم صرفاً برای مردان نبوده و خانم‌ها شیک و خوش‌پوش بدون محدودیت سنی می‌توانند استایل جذاب چرم داشته باشند. در این بخش به شرح مفصل درباره‌ی استایل زنانه چرم خواهیم گفت. اگر ایده‌ی جذابی ندارید و نمی‌دانید چگونه لباس و اکسسوری‌های چرم خود را با یکدیگر ست کنید، مطالعه‌ی این بخش برایتان کارساز خواهد بود.

استایل با پالتو چرم معرفی لباس زنانه چرم

معرفی لباس زنانه چرم یکی از استایل‌های جذاب زنانه‌ای که در فصل زمستان می‌توانید داشته باشید استفاده از پالتوی چرم است. اگر دلتان می‌خواهد بسیار لوکس و لاکچری به‌نظر برسید، ست‌کردن پالتوی چرم با بوت بلند یا نیم بوت چرم زنانه بسیار جذاب است. البته لازم به ذکر است پالتوهای چرم تیره‌رنگ مناسب بانوان لاغراندام بوده و برای خانم‌های نسبتاً درشت‌هیکل توصیه نمی‌شوند. اگر تمایلی به پوشیدن‌ لباس‌هایی با رنگ تیره ندارید، نگران نباشید؛ زیرا پالتوهای چرم در رنگ‌های روشن نیز قابل‌عرضه بوده‌ و می‌توانید در رنگ‌های عسلی روشن، زرد و حتی سفید خریداری کنید.

استفاده از اکسسوری‌های چرم

اگر می‌خواهید استایلی خاص و باشکوه داشته باشید لازم است که از اکسسوری‌های چرم استفاده کنید.معرفی لباس زنانه چرم برای داشتن استایل چرم زنانه مواردی مانند کیف و کفش چرم، کمربند و دستکش چرم ضروری است. به‌عنوان مثال از دستکش چرم تنها در فصول سرد مانند پاییز و زمستان می‌توان استفاده کرد؛ اما کیف و کفش‌های ست چرم قابلیت استفاده در تمامی فصول را دارند. به‌ویژه اگر کیف و کفش چرم زنانه به رنگ مشکی خریداری کنید، به‌راحتی قادر به ست‌کردن آن‌ها با سایر لباس‌های خود هستید.

استایل با دامن چرم معرفی لباس زنانه چرم

اکثر بانوان تمایل دارند که بسیار کاریزماتیک و قدرتمند به‌نظر برسند. اگر شما نیز جزء این دسته از خانم‌های جوان هستید یک پیشنهاد فوق‌العاده جذاب برایتان داریم. معرفی لباس زنانه چرم کافی است در استایل خود یک آیتم چرم داشته و از دامن‌های چرم استقبال کنید. تنوع دامن چرم بسیار بالا است؛ برای این آیتم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پوشیدن‌ دامن چرم وقار و زیبایی شما رو دوچندان کرده و از طرفی موجب افزایش اعتمادبه‌نفس شما می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم از این استایل در مهمانی‌ها و مراسم رسمی استفاده کنید. چنان‌چه تمایل داشته باشید می‌توانید دامن چرم را با یک کت کوتاه چرم یا حتی بوت چرم نیز ست کنید. یکی از موارد مهم دیگری که به جذابیت استایل چرم زنانه با دامن می‌افزاید، انتخاب شومیز و پیراهن مناسب است. پیشنهاد ما برایتان شومیزهای توری و گیپوری است. از طرفی پوشیدن‌ جوراب شلواری و ساپورت به همراه دامن کوتاه چرم در فصل زمستان نیز معقولانه و شیک به‌نظر می‌رسد.

استایل زنانه با شلوار چرم معرفی لباس زنانه چرم

نقطه‌ی قوت اندام شما چیست؟ برخی از بانوان پاهای خوش‌تراش و زیبایی دارند. اگر شما نیز دارای این ویژگی است و دلتان می‌خواهد که توجه افراد به این نکته معطوف باشد، پیشنهاد ما برایتان استایل با شلوار چرم است. براق بودن شلوار چرم توجه افراد را نسبت به پایین‌تنه و پاهای شما جذب می‌کند. لازم به ذکر است که در سال‌های اخیر استفاده از لگ‌های چرم ورزشی نیز بسیار مرسوم بوده و از این معرفی لباس زنانه چرم  در موقعیت‌های متفاوت نیز استفاده می‌شود. چنان‌چه از شلوارهای چرم براق خوشتان نمی‌آید باید بگوییم که مدل‌های مات لگ و شلوار چرم نیز در بازار موجود است.

چرم ها چه تفاوتی با هم دارند؟

نوع چرم بستگی به نوع لباسی که در آن استفاده می شود نیز دارد. وقتی صحبت از کفش می شود، طراح همواره بین چرم استفاده شده برای رویه، آستر و پایین و همچنین چرم کفی تمایز قائل می شود. این نوع چرم ها به دلیل نیازهای متفاوتی که بر روی آنها گذاشته می شود، متفاوت هستند. رویه باید انعطاف پذیر، قابل تنفس و در عین حال محکم باشد. چرم آستر از آنجایی که مستقیماً با پای فرد پوشنده تماس دارد، باید قابلیت تنفس، نرم و لطیف، اما در عین حال مقاوم در برابر سایش و رنگ پذیری داشته باشد. از طرف دیگر، چرم مورد استفاده برای زیره بیرونی، باید در برابر جذب آب مقاومت کند و مهمتر از همه، مقاوم در برابر سایش باشد.

این الزامات مختلف با انتخاب صحیح پوست خام حیوانی (چه نوع چرم و کدام قسمت از بدن حیوان) و همچنین استفاده از روش های پردازش صحیح برای تبدیل پوست خام به چرم آماده تضمین می شود.

معرفی لباس زنانه چرم لباس های مجلسی چرم

دامن  و لباس های مجلسی که با چرم دوخته می شوند گزینه های سخت پسندی برای یک ظاهر مجلسی به شمار می روند.

اما چرا چرم جزو آن دسته پوشاکی نیست که مورد پسند همه باشد؟

دلیل بسیار ساده است، چرم همانقدر که می تواند به جذابیت ظاهر شما بی افزاید همانقدر هم بی رحمانه می تواند شما را بسیار بد لباس در جمع ها نمایش دهد.

معرفی لباس زنانه چرم  بلندی، رنگ، دوخت و استایل دامن های چرم فاکتورهایی هستند که پیش از پوشیدن و انتخاب آن برای یک لباس روزمره باید در نظر بگیرید.

با وجود اینکه طبق گفته های چند خط بالا این نوع لباس و پوشش اصلا چیزی نیست که همه بپوشند، اما اگر موفق شدید با اعتماد به نفس آن را به تن کرده و با آن کنار بیایید، کاملا منحصر به فرد به نظر خواهید آمد.

تناسب اندام شما می تواند تاثیر مستقیم و به سزایی در ظاهر شما که با لباسی چرمی پوشیده شده است داشته باشد.

استایل چرم تنوع بالایی داردمعرفی لباس زنانه چرم

در سال‌های اخیر تنوع پوشاک و محصولات چرم به‌شدت افزایش یافته است پس با هر سلیقه­‌ای می‌توانید انواع استایل چرم مناسب خود را پیدا کنید. چه طرفدار استایل اسپرت، کلاسیک یا هر استایل دیگری باشید، می‌توانید با محصولات چرم یک استایل بسیار زیبا و شیک برای خود بسازید. به‌نظر شما چند نوع استایل چرم وجود دارد؟

معرفی لباس زنانه چرم کفش های چرمی

شاید پر کاربردترین نوع از پوشش چرمی مورد استفاده برای عموم مردم کفش باشد. طیف گسترده ای از چرم ها برای ساخت رویه کفش استفاده می شود و همیشه به راحتی نمی توان به وضوح بین انواع آن تمایز قائل شد. رایج ترین انواع چرم عبارتند از: چرم صاف رنگدانه شده (روکش چسب رنگدانه در سمت دانه)، چرم آنیلین (چرم کنار دانه با منافذ باز)، چرم مومی یا روغنی، جیر و نوبوک.

صنعت کفش بزرگترین مصرف کننده چرم در جهان است و سالانه 14 میلیارد جفت کفش چرمی تولید می کند. از این تعداد حدود 11.5 میلیارد در کارخانه های آسیایی ساخته می شود که 8 میلیارد جفت آن تنها از چین می آید و این کشور را به بزرگترین تولید کننده تبدیل می کند. در مقایسه، تنها 26 میلیون جفت کفش در آلمان تولید می‌شود و تقریباً 5 میلیون جفت کفش در بریتانیا تولید می‌شود .

از نظر آماری، هر آمریکایی هر سال شش جفت کفش می‌خرد. در اروپا، ژاپن و کانادا، مصرف کنندگان سالانه بین 3 تا 5 جفت کفش خریداری می کنند، در حالی که مشتریان چینی به طور متوسط 2.5 جفت کفش در سال می خرند.

در آلمان، هر زن 17.3 جفت کفش در خانه دارد و مردان 8.2 جفت (طبق نظرسنجی انجام شده در سال 2014). این آمار با رفتار خروجی نیز تایید می شود. طبق یک مطالعه در سال 2015، زنان دو برابر مردان برای خرید کفش هزینه می کنند.

استایل کلاسیک

انتخاب سبک­ لباس و استایل، به نوعی نشان دهنده خصوصیات فردی اشخاص است. ترندهای دنیای مُد به‌طور مدام در حال تغییر هستند، اما برخی ترندها فارغ از گذر زمان، همیشه محبوب هستند. گذشته از اینکه در هر دوره‌­ای چه چیزی ترند است، لباس پوشیدن به سبک کلاسیک همیشه مد است. سبک­‌های کلاسیک، از گذشته تاکنون برای مدت طولانی در میان مردم مُد و محبوب بوده‌­اند.

وجود یک المان چرم در داشتن یک استایل کلاسیک شیک بسیار تاثیرگذار است. به‌ویژه اینکه استفاده از چرم برای پوشاک در گذشته هم بسیار رایج بوده است. با استفاده از محصولات چرمی مثل کیف و کفش چرم ، کت چرم، کاپشن چرم و سایر اکسسوری­‌های چرم می‌توانید یکی از شیک‌ترین سبک­‌های استایل کلاسیک را ایجاد کنید.

استایل اسپرت چرم

معرفی لباس زنانه چرم استایل اسپرت به معنای پوشیدن لباس‌هایی است که در آنها احساس راحتی داشته باشید. این استایل شامل لباس­‌های ورزشی و همچنین لباس‌­های بیرونی راحت نیز می‌شود. امروزه تنوع محصولات چرمی به‌گونه‌ای است که طرفداران استایل اسپرت می‌توانند با استفاده از کالاهای چرم، به راحتی یک استایل اسپرت چرم داشته باشند. توصیه می­‌کنیم اگر طرفدار استایل اسپرت چرم هستید، یک جفت کفش اسپرت چرم را با کیف کراس بادی ست کنید

استایل مینیمال معرفی لباس زنانه چرم

منظور از معرفی لباس زنانه چرم استایل مینیمال استایلی است که ساده و بدون زرق و برق باشد. در استایل مینیمال خبری از طرح‌های پیچیده و شلوغ نیست. اگر از طرفداران چرم و عاشق سبک مینیمال هستید، می‌توانید با استفاده از محصولات چرمی مثل یک کفش یا کیف ساده برای خود یک سبک مینیمال زیبا بسازید.

استایل مونوکروم

معرفی لباس زنانه چرم استایل مونوکرام یا تکرنگ به این معنی است که عناصر استایل شما همرنگ باشند. شما میتوانید با انتخاب محصولات چرم همرنگ یک استایل مونوکروم داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم که در یک استایل چرم مونوکروم، رنگ اکسسوری چرم با رنگ اصلیِ استایل شما کمی متفاوت و یا متضاد باشند. البته این موضوع به سلیقه شما و موقعیتی که در آن قرار دارید بستگی دارد.

ست کیف و کفش در استایل چرم

یکی از سبک­‌های متداولِ پوشش که همیشه افراد به ویژه بانوان به آن توجه می‌کنند، ست کردن کیف و کفش است. ست کیف و کفش زیبایی خاصی به استایل شما هدیه می‌دهد و شما را جذاب­‌تر نشان می‌دهد. هر شخص با توجه به سلیقه خود و موقعیتی که در آن قرار دارد، می‌تواند سبکی خاص برای کیف و کفش خود انتخاب ‌کند. ضمن اینکه روش‌های ست کردن کیف و کفش در فصول مختلف بهار، تابستان، پاییز و زمستان با هم متفاوت است. برای مثال ست صندل و کیف با رنگ‌­های روشن مناسب تابستان و ست چکمه و کیف مجلسی با رنگ‌های تیره مثل مشکی و قهوه‌ای مناسب استایل زمستانی است.

 

استایل با کت چرم  معرفی لباس زنانه چرم 

معرفی لباس زنانه چرم کت چرم اندکی از پالتوی چرم کوتاه‌­تر است. استایل کت چرم در میان بانوان به ویژه در فصل­ بهار و پاییز بسیار محبوب است. برخی رنگ‌­های خاص مثل کت چرم مشکی و کت چرم قرمز میان بانوان طرفداران زیادی دارد. ست کردن کت چرم با انواع کیف و کفش چرم میتواند استایل بسیار شیک و دیدنی برای شما بسازد. در تصاویر زیر استایل‌های متنوع با کت چرم دخترانه را مشاهده می‌کنید.

با توجه به سلیقه و سَبک خودتان میتوانید کت چرم را با سایر محصولات چرم ست کنید. ترکیب کت چرم مشکی و کیف کولی و دستکش چرم قرمز هم می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *