دسته‌بندی نشده

بهترین لباس خواب 2022

لباس خواب زنانه

انواع لباس خواب زنانه

لباس خواب زنانه راحتیلباس خواب راحتی یا لباس شب به دسته ای از لباس ها گفته می شود که به منظور راحتی بالای فردبه هنگام خواب در نظر گرفته تولید می شود و معمولا این پوشاک تا حدودی بلند تر از پیراهن های معمولیو به منظور راحتی فرد طراحی و دوخته می شود تا در هنگام خواب بدون هیچ مشکلی شخص بتواند استراحت کندو به نوعی این رده لباس ها گشاد تر و بزرگتر از سایز معمولی طرف می باشد .لباس خواب ساتنیکی از لباس خواب های پر طرفدار ، لباس خواب های ساتن می باشد. به دلیل براق بودن و سر بودن پارچه آن در این مدل لباس خواب احساس راحتی کرده و خوابی خوب را برای شما رقم می زند.

لباس خواب تحریک کننده ( لباس خواب فانتزی )

لباس خواب فانتزی به لباس خوابی گفته می شود که خانم ها برای افزایش میل همسر یا شریک جنسی خود استفاده می کنند و سبب می شوند فرد مقابلشان با شوق و اشتیاق بیشتری با آن ها رابطه برقرار کند و رضایت بیشتری از رابطه با او داشته باشد.

هر شخصی سلیقه ای برای پوشیدن لباس خواب در هنگام استراحت دارد.افراد متفاوت از لباس خواب های متنوعی برای آسایش در هنگام خواب بهره می برند.برای پوشیدن لباس خواب دلایل مختلفی مانند تنظیم درجه دمای بدن وجود دارد ، معمولا به دلیل اینکه لباس های خواب نازک هستند باعث پایین آمدن دمای بدن می شود. همین کاهش دمای بدن نکات مثبت زیادی مانند کاهش فشار خون ، فعال شدن سیستم عصبی نباتی و خواب عمیقتر را برای ما فراهم میکند.پوشیدن لباس خواب نازک و یا نپوشیدن لباس خواب باعث می گردد ،

بدن کاملا در حالت استراحت باشد، عضلات و ماهیچه‌ها شل می‌شوند و کار بازسازی ارگان‌ها و حذف سم‌ها آغاز می‌شود. در کل هر شخص سلیقه خاص و متفاوتی دارد که با آن راحت تر می باشد. در بعضی افراد لخت خوابیدن مفیدتر هم می باشد.

انواع مدل‌های لباس خواب زنانه برای هر فصل

احتمالا بسیاری از خانم‌ها به این فکر می افتند  که چرا لازم است انواع مختلف “لباس خواب زنانه” را امتحان کنیم وقتی باید فقط آن را موقع خواب بپوشیم! با این حال، روند مد بر روی خورد و خوراک، خواب و زندگی تاثیرگذار بوده و قطعا درک استفاده از لباس خواب زنانه بسیار حائز اهمیت می‌باشد. بدون تردید، شما باید لباس خواب زنانه‌ای را انتخاب کنید که راحت و نرم است و مزاحم خوابتان نیست.

این انتخاب ساده که کوچکترین جزء مد روز دنیاست تحت تاثیر تغییرات فصلی نیز تحول می‌یابد. پوشیدن لباس خواب یا پیژامه زنانه علاوه بر آنکه باید انتخاب فصلی باشد بهتر است مطابق با قوانین مد باشد. ما در این مقاله قصد داریم انواع لباس خواب زنانه برای هر فصل را معرفی نمائیم.

پیراهن بلند راحتی

پیراهن‌های خواب بلند و پوشیده از متداول‌ترین اشکال لباس خواب زنانه هستند. این لباس‌ها بسیار راحت هستند و برخی انواع آن‌ها برای راحتی بیشتر از جلو زیپ می‌خورند.
پیراهن بلند از مدل‌های آستین‌دار، بدون آستین و آستین کوتاه برخوردار بوده و در رنگ‌ها، طرح‌ها و جنس‌های نخی یا معمولی موجود هستند.

لباس خواب زنانه توری

لباس خواب توری یکی از خانم منش‌ترین پارچه‌های دنیاست. با آنکه این پیراهن‌های کوتاه مناسب فصل‌های گرم هستند اما برخی خانم‌ها به دلیل سبکی لباس ترجیح می‌دهند آن را در همه سال بپوشند. حاشیه دوزی اطراف یقه و پایین لباس خواب توری جلوه‌ای بی‌نقص و شیک به رخ می‌کشد.

پیراهن مخملی

پیراهن مخملی دیگر چندان روی بورس نیست اما اگر می‌خواهید به دور از جماعت پیگیر مد باشید، انتخاب شما خواهد بود! این لباس خواب بسیار نرم و راحت است و شما را حین خواب زمستانی‌ گرم نگه می‌دارد. بیشتر این پیراهن‌ها آزاد و گشاد هستند که با یک کمربند ظریف بسته می‌شوند. رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی وجود دارند که به سلیقه شما باشند.

پیراهن ویکتوریایی

پیراهن ویکتوریایی یکی از اشکال سنتی لباس خواب است. این پیراهن اساسا از مد انگلیسی الهام گرفته و آستین‌های لخت حاشیه‌دار دارد. همچنین یقه این مدل پیراهن‌ با طرح‌های سنتی انگلیسی پر شده است. بنابراین، اگر می‌خواهید به دوران ویکتوریایی بازگردید و در آن زمان زندگی کنید لباس خواب ویکتوریایی را انتخاب کنید.

لباس خواب زنانه مدل پیراهن مردانه

این پیراهن‌ها به قدری منحصر به فرد هستند که با تمام راحتی باز هم شیک به نظر می‌رسد. این مدل پیراهن خواب یقه دار، آستین بلند و تمام دکمه است. با این حال، خنکی و راحتی آن برای برخی خانم‌های خاص یک المان جذاب به شمار می‌رود.

 پیراهن گشاد تی‌شرتی

این مدل لباس خواب‌ها با آن نقل قول‌ها و عکس‌های کارتونی تقریبا آخرین پیراهن‌های ترند شده در میان دختران نوجوان و جوان به شمار می‌روند. با این حال، راحتی این پیراهن‌ها بسیاری از خانم‌ها را متمایل به پوشیدن چنین مدلی کرده است. تی‌شرت‌های بلند و گشاد با آن نقل قول‌های خواندنی و کارتون‌های جذاب بسیار خواستنی، به روز و راحت هستند.

لباس خواب زنانه جامپسوت

جامپسوت یکی از مدل‌های نه چندان رایج اما مد به خصوص در میان خانم‌های جوان می‌باشد. بسیاری از خانم‌های جوان تمایل دارند پوشش سرتاسری و یکسره جامپسوت بپوشند. این لباس‌ها هیچ کمربندی ندارند. بیشتر مدل‌های جامپسوت از جنس کشی گرم و نرم دوخته شده‌اند. بنابراین، جامپسوت یکی از مدل‌های لباس خواب زمستانی است.

لباس خواب پلیسه دار

اگر دوست دارید رو به سبک‌های سنتی بروید، انتخابتان می‌تواند چنین پیراهن خواب زنانه‌ای باشد. این مدل‌ها اکثرا در نواحی سینه یا حتی زیر سینه پلیسه دارند و از این رو، کمی گشادتر از حد معمول به نظر می‌رسند.

پیراهن‌های پلیسه دار آستین دار یا بدون آستین هستند. بنابراین، شما می‌توانید این پیراهن‌های خواب را در اکثر فصول بپوشید. گاها برخی مدل‌های یقه دار دکمه‌هایی دارند که پوشیدن پیراهن را ساده‌تر می‌کنند.

پیراهن چاک دار

پیراهن‌های چاک دار یکی از مدل‌های رایج و راحت هستند که به همراه چاک از یقه باز برخوردار بوده و بدون آستین هستند. بنابراین، پوشیدن این مدل لباس خواب شما را در طول تابستان خنک نگه می‌دارد. بیشتر این مدل‌ها با جنس‌های کشی وارد بازار شده‌اند. از این رو، با فرم بدنتان شکل می‌گیرند و جلوه‌گر زیبایی نادری هستند.

تاپ شلوارک

خانم‌های جوان بیشترین طرفداران لباس‌های خواب کوتاه هستند. زیرا از نظر راحتی و زیبایی از جذابیت خاصی برخوردار می‌باشند. امروزه شورت‌ها یا شلوارک‌ها با تی‌شرت‌ها و تاپ‌ها به خوبی ست می‌شوند و در اکثر طرح‌ها تولید و عرضه شده‌اند. شلوارک‌ها قادرند تناسب اندام و زیبایی پاهایتان را به خوبی نشان بدهند.

لباس خواب زنانه بریتانیایی

لباس خواب بریتانیایی یکی از سبک‌های انگلیسی است. نمونه طرح‌های پیچازی این بلوز شلوار راحتی بسیار اصیل می‌باشد. تاپ یا بلوز آستین کوتاه یا بلند می‌تواند بالا تنه را بپوشاند و اکثرا یک شلوار بلند و گشاد نیز با آن ست می‌شود. این ست لباس تقریبا محدودیت فصل یا سنی ندارد. بیشتر خانم‌ها با پوشیدن این ست لباس در اکثر شرایط احساس راحتی می‌کنند.

 لباس خواب دو پیس

این مدل لباس‌های خواب بیشتر مناسب یک شب عاشقانه هستند. جنس پارچه ساتن ابریشمی بدن شما را در بر گرفته و احساس لطافت را به ارمغان می‌آورد. این لباس‌ها از دو تکه پیراهن و رویه تشکیل می‌شوند و برای تازه عروس‌ها مناسب می‌باشند

ست سه پیس عروس

بیشتر تازه عروس‌ها برای شب‌های نخست یا ماه عسل خود ترجیح می‌دهند از لباس عروس سه پیس استفاده نمایند. همانطور که از عنوان مشخص است، این ست‌ها شامل سه تکه سوتین، شورت و پیراهن یا رویه توری هستند. این مدل تقریبا در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی دیده می‌شود که با سلیقه‌تان جورشدنی است.

این سبک تقریبا جزء نادرترین مدل‌های لباس خواب است اما آستین‌های نسبتا بلند سه ربع جزء فاکتورهای دلخواه هر بانوی جوان و شیک پوش به شمار می‌رود. این مدل معمولا دو پیس بوده و از یک پیراهن و رویه تشکیل می‌شود.

اگر تازه عروس هستید، باید یک روبدوشامبر زنانه داشته باشید. این مدرن‌ترین و در عین حال زیباترین شکل لباس خواب است. اشکال، انواع، طرح‌ها و رنگ‌های این مدل بسیار متفاوت است. شما می‌توانید یک روبدوشامبر را در حالات متفاوتی ببینید. طول دامن روبدوشامبر همانند طول آستین‌ها متفاوت است اما وجود یک بند نازک و ظریف در آن‌ها حتمی می‌باشد. شما می‌توانید بر اساس فصل موردنظر پیراهن دلخواهتان را انتخاب و خریداری نمائید.

لباس خواب زنانه کاستوم

کاستوم (Costume) در لغت به معنای سفارشی و شخصی بودن است که می‌تواند بیانگر خاص بودن یک چیز باشد. زمانی که در رابطه با لباس خواب کاستوم صحبت می‌شود، می‌توانید مدل‌هایی را تصور کنید که بیانگر معنی خاصی باشند. به عنوان مثال لباس خواب پرستاری یا لباس خواب پلیسی نمونه‌های از لباس خواب کاستوم هستند که با داشتن فرم مشخص می‌توانند جذابیت ویژه‌ای به اندام شما بدهند. لباس خواب‌های کاستوم به مدل‌های مشخصی محدود نمی‌شوند و افراد می‌توانند طرح‌های زیادی را در این دسته انتخاب کنند.

لباس خواب زنانه

به بیان ساده‌تر می توان گفت که، هر لباس خوابی که نماد چیز باشد لباس خواب کاستوم می‌گویند و شما می توانید بر حسب سلیقه خودتان آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. برای مثال: لباس‌های پرنسسی، فضانوردی، طرحی از انواع حیوانات ملوس و… ، از دسته لباس‌های کاستوم به حساب می‌آیند. این مدل از لباس خواب‌ها در طرح بندی‌ها و مدل‌های گوناگونی تولید و عرضه می‌شوند. همچنین محدودیت‌های سنی و جنسی هم برای آن‌ها وجود ندارد. در ادامه شما را با یک نمونه از لباس خواب‌های کاستوم آشنا کرده ایم. با ما همراه باشید.

لباس خواب پرستاری کاستوم

لباس خواب زنانه شیک پرستاری کاستوم یکی از مناسب‌ترین لباس‌های خواب است که از طرفداران زیادی نیز برخوردار می‌باشد. این لباس با داشتن رنگ فوق العاده جذاب، متناسب با تمام رنگ پوست‌ها است. طراحی بی نظیر این لباس با داشتن فرم یک تکه و دوتکه، تنوع لباس خواب شما را افزایش می‌دهد. به طور معمول طرح و رنگ لباس خواب پرستاری در دو رنگ قرمز و سفید خلاصه می‌شود که این دو رنگ از دسته رنگ‌هایی هستند که محرک جنسی می‌باشند. این مسائل می تواند توجه پارتنر شما را جلب کند.

از مشخصات لباس خواب پرستاری هم می توان به امن کوتاه و فرفری همراه با سوتین خوش فرم و جذاب آن گفته که در رنگ بندی قرمز و سفید وجود دارد. البته این تمام دیزاین لباس نیست، چرا که در طراحی این لباس از شورت‌های لامبادا استفاده شده است. می‌توان با ست کردن آن به همراه سوتین تنوع لباس‌های خواب خود را افزایش دهید. وجود دو عدد تور سفید رنگ که با دو پاپیون قرمز تزیین شده است و روی ران قرار می‌گیرند در کنار کلاه پرستاری از دیگر علل محبوبیت و جذابیت لباس خواب کاستوم پرستاری می‌باشند.

چرا لباس خواب ساتن؟!

بی شک مهمترین عاملی که باید در انتخاب لباس خواب در نظر گرفت، جنس پارچه آن می‌باشد. استفاده از انواع پارچه‌های مختلف تنها با هدف جلب رضایت مشتریان صورت می‌گیرد. چرا که به طور معمول افراد با پارچه‌های متفاوت احساس راحتی دارند و از همین جهت طراحان سعی دارند با به کار گرفتن پارچه‌های مختلف، توجه خریداران را به خود جلب کنند. در این میان پارچه‌های ساتن ابریشمی با الیاف و بافت نرم و لطیفی که دارند تجربه یک خواب خوب و راحت را برای شما فراهم می‌کنند.

در طراحی بعضی از لباس‌های خواب، از پارچه‌های ساتن سیلک و ساتن ابریشم استفاده می‌کنند که این پارچه‌ها به زیبایی هرچه تمام‌تر بر روی اندام خودنمایی می کنند و زیبایی خاصی را به اندام‌های شما می‌بخشند. ساتن ابریشم با داشتن الیافی لطیف به زیبایی بر روی اندام قرار می‌گیرد و در زمان خواب، لطافتی مثال زدنی را به پوست شما هدیه می‌دهد. ابریشم مانند یک دماسنج عمل می‌کند و در زمان پوشش به نحوی تعادل دمای بدن شما را تنظیم می‌نماید. همین امر سبب شده که لباس خواب ابریشمی زنانه و لباس خواب مردانه ساتن ابریشم، به عنوان بهترین نوع لباس خواب معرفی شوند.

ست لباس خواب فانتزی

خواسته‌های متنوع بسیاری از خانم‌ها در این چند سال اخیر موجب شده است که تغییرات چشمگیری در طراحی انوع لباس خواب زنانه مشاهده شود. به همین علت شاهد مدل‌های متنوعی از لباس‌های خواب هستید که در ابتدا کمی عجیب و جالب به نظر می‌رسند، اما اگر با دقت به آن‌ها بنگریم متوجه خواهیم شد که تنوع آن‌ها برای لباس خواب نیاز است. مدل‌های متفاوتی مثل فانتزی، عروسکی، کلاسیک، کاستوم و… ، از دسته طراحی‌های جدید لباس‌های خواب هستند که جلوه و نمای ویژه‌ای به استایل خانم‌ها می‌دهند. به علاوه می‌تواند در روابط آن‌ها با پارتنرشان تاثیرات زیاد و مثبتی داشته باشد.

لباس خواب جذاب

ست خواب فانتزی فاق باز، از آن دسته لباس‌های خواب است که ورود پر سرو صدایی به دنیای طراحی و مد داشته و با داشتن فرم جالب و جذاب، توجه بسیاری را به خود جلب نموده است. شورت‌های فاق باز، بنابر نامی که دارند جلوی بازی دارند و سبب ایجاد جاذبه‌های جنسی برای آقایان هستند و معمولا با داشتن فرم آنتیک و خاص، فرم خیره کننده‌ای دارند.

این لباس محرکی جذاب است و در مدل‌ها رنگ بندی‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود. همانطور که پیش تر هم گفتیم، رنگ‌ها می توانند، جلوه و نمای خاصی به استایل خانم‌ها بدهند. گفتنی است که می‌توانید این لباس‌ها را به صورت ست و یا تکی خریداری کنید. معمولا فرم این لباس‌ها صرفا برای جلب توجه می‌باشد و نمی‌شود آن‌ها را برای استفاده روزانه در نظر گرفت.

دلایل خرید لباس خواب فانتزی

رابطه جنسی برای هر زوجی بسیار پر اهمیت است و در تحکیم بنیان خانواده و رابطه زوجین تاثیر مستقیم دارد. بانوان نباید رابطه جنسی خود را ساده بپندارند و از اهمیت آن غافل شوند. بانوان عزیز ایرانی باید برای همسرهایشان در رابطه هایشان، با انواع لباس خواب زنانه تنوع ایجاد کنند. لباس خواب‌های رنگارنگ و جذاب یکی از تنوع‌های ممکن در رابطه جنسی است که با هزینه کمی نیز امکان پذیر است.

محبوب‌ترین رنگ‌ها برای لباس خواب

رنگ‌ها نفوذ و تاثیرات بالایی در روح و روان افراد دارند و می توانند در حد زیادی تنش‌های روحی را کاهش دهند و افراد را به آرامش دعوت کنند. به همین جهت است که طراحان بزرگ مد و پوشاک تلاش دارند تا با بکار‌گیری رنگ‌های مختلف، در تولید لباس‌های خواب تا حد زیادی در بهبود حالت درونی افراد نقش موثری داشته باشند. استفاده از رنگ‌ها در تولید لباس خواب کاستوم بنا به شخصیت لباس صورت می‌پذیرد و معمولا ترکیب رنگ لباس‌ها مشخص هستند، مگر اینکه افراد تقاضای تغییر رنگ داشته باشند.

ترکیب‌های رنگی در لباس خواب

این موضوع در طراحی لباس‌های خواب فانتزی نیز صدق می‌کند و به طور معمول از ترکیب‌های رنگی جذابی استفاده می‌شود. البته همانطور که شاهد تنوع رنگی این محصولات در بازار هستید، رنگ‌هایی مانند قرمز، مشکی، سفید، صورتی، طلایی و … ، با تناژ خاص انتخاب ایده آلی هستند و معمولا فروش بیشتری نسبت به سایر رنگ‌های دیگر دارند.

در نتیجه‌گیری کلی می‌توان این گونه عنوان کرد که در سال‌های اخیر طراحی و دیزاین لباس خواب جنبه ویژه‌ای به خود گرفته و دیگر فقط برای راحتی در خواب مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. همین امر سبب طراحی و تولید محصولات و مدل‌های متنوع مانند فانتزی، کاستوم، عروسکی و … شده است و شما می‌توانید نمونه‌های مختلف آن را در رنگ بندی‌های متنوع خریداری نمایید.

راهنمای خرید لباس خواب

برای خرید لباس خواب باید به شکل و ظاهر آن توجه کنیم که کالا برای ما راحت باشد و در آن احساس خوبی داشته باشیم.

  • لباس خواب ما باید اندازه باشد و بیشتر سعی شود که از لباس خواب زنانه نخی استفاده شود.
  • افرادی که قد نسبتاً کوتاهی دارند و از ظرافت در اندام خود برخوردار هستند، لباس ابریشمی و یا ساتن بپوشند.
  • افرادی که قد بلند و لاغر هستند، حتماً لباس خواب طرح دار مانند لباس خواب با راه راه افقی و یا طرح‌های افقی بپوشید.
  • افرادی که تپل یا کمی چاق و کوتاه هستند، نباید از لباس خواب تنگ و چسب استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *